липень 2020

Український Жіночий Фонд оголошує відкритий тендер на виготовлення анімаційного відеоролика

Український Жіночий Фонд, реалізуючи компонент «Просування прав людини та гендерної рівності за допомогою мобілізації громад задля розширення можливостей» в рамках Програми ООН із відновлення та розбудови миру в східних регіонах України, оголошує тендер на виготовлення анімаційного відеоролика. 

Завдання: створити анімаційний відеоролик, який зможе розкрити сутність методології Мобілізації громад для розширення можливостей (Community Mobilization for Empowerment або CME), яка є алгоритмом дій і складається з 10 кроків, та показати значення для розвитку громади кожного із них. Методологія СМЕ пропонує покрокову інструкцію, яка дозволяє мобілізувати всіх громадян – жінок і чоловіків – дати їм можливість висловити свою думку і сприяє тому, щоб місцеві органи влади приймали рішення з урахуванням принципів дотримання прав людини і гендерної рівності.

Відеоролик має донести до аудиторії наступне:

  • розкрити суть кожного із десяти кроків методології Мобілізації громад;
  • допомогти зрозуміти їхнє практичне застосування;
  • продемонструвати цінність СМЕ для громади;
  • показати роль кожної зацікавленої сторони у цьому процесі;
  • наголосити на необхідності активної участі жінок та чоловіків, особливо з вразливих груп населення, у процесах управління громадою;
  • продемонструвати успішні результати реалізації методології на практичних прикладах;
  • надихнути та мотивувати усі зацікавлені сторони на поширення підходу СМЕ.

 Більш детальний бриф буде надано компанії-переможниці після завершення процедури тендеру. 

Дата оголошення тендеру: 27.07.2020

Термін подання тендерних пропозицій: 07.08.2020

Технічне завдання - в Додатку 1. 

Вимоги до надавача послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: надавачі послуг, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для надання послуг; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом в 3-х екземплярах  (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт). 

Учасники тендеру надають організаторам  наступні документи:

  1. Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду Виконавця та розрахунок вартості послуг (Додаток 2);
  2. Концепцію для одного відеоролика та робочий план із виготовлення 1 відеоролика (Додаток 3) з урахуванням технічного завдання (Додаток 1).
  3. Документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.

 

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

Пропозиції будуть оцінені на основі якості послуг (40% ваги), кваліфікації команди (30% ваги) та вартості (30% ваги).

Якість пропозиції буде оцінюватися виходячи з наступного:

  • попередній досвід подібних завдань, принаймні один подібний проєкт;
  • здатність генерувати та впроваджувати креативні ідеї, підтверджена відповідним портфоліо;
  • можливість виконання роботи у визначені часові терміни з дотриманням дедлайнів;
  • розуміння принципів ґендерної рівності.

 Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати за електронною адресою tender@uwf.org.ua до 31.07.2020 року. Відповіді на запитання будуть виставлені наступного робочого дня за посиланням  https://www.uwf.org.ua/news/11885

 До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованій версії (у форматі PDF) надіслані учасником організатору тендеру до 07.08.2020 року на електронну адресу tender@uwf.org.ua з темою листа «Тендер_виготовлення відеоролика».

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 18.00 7 серпня 2020 року, розгляду не підлягатимуть. 

Визначення переможців відбуватиметься у два етапи: організатор попередньо визначить потенційних переможців після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно з істотними критеріями (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але остаточне рішення щодо відбору постачальника послуг прийме після персональної зустрічі з кожним потенційним переможцем, але не пізніше 12.08.2020 року. 

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше, ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. 

Додаткові погодження

Учасник тендеру бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення. 

Учасник тендеру, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. 

 Додатки до тендеру


ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ


1. Хто основна цільова аудиторія цих відео (споживачі)? Ті хто вже підготовлені/готові вирішувати проблеми чи загальна аудиторія, яка навіть ще не замислювалася про вирішення своїх проблем?

Аудиторією ролика є і ті, хто знає про підхід 10 кроків мобілізації громад задля розширення можливостей і ті, хто не обізнаний із нею, але потенційно можуть використовувати. Отож ролик має презентувати підхід та розповісти, чому він важливий для розвитку громади. Відео має пояснити методологію із наголосом, що рішення, які приймаються в громаді, мають враховувати потреби та пріоритети всіх категорій населення, що проживають в громаді. А найкраще про свої потреби і пріоритети можуть сказати ті, кого це стосується, тому методологія грунтується на принципі «Не залишити нікого осторонь».

2. Як краще оформлювати технічну пропозицію? Референсами, попередніми роботами чи вже приблизними замальовками, як ми бачимо реалізацію цього відео?

У додатку 3 варто описати сюжет відеоролика, як його бачить виконавець. Свою думку можна проілюструвати референсом/ами.

3. Коли нам очікувати на відповідь на всі запитання?

Запитання від потенційних учасників тендеру очікувалися до 31 липня. Відповіді на запитання публікуються наступного робочого дня після закінчення терміну надсилання запитань, тобто сьогодні - 3 серпня.

4. Коли очікувати на відповідь після надсилання вам пропозиції? Чи буде відразу якийсь зворотній зв'язок, що ви отримали нашу пропозицію?

Учасники/ці тендеру отримають підтвердження про отримання документів. Переможців про обрання буде повідомлено 12 серпня.

5. Чи може брати участь у тендері СПД чи лише ФОП?

У тендері можуть брати участь усі виконавці, організаційно-правова форма та юридичний статус яких дозволяє надавати послуги щодо виготовлення анімаційного відеоролика, укладати договори і працювати за відповідними КВЕДами. 

6. Які саме КВЕДи необхідні для участі у тендері? (прошу перелічити)

КВЕДи мають відповідати замовленню: виготовлення анімаційного відеоролика. Якщо Виконавець має сумніви щодо наявності відповідного КВЕДу, він може надіслати лист про уточнення на tender@uwf.org.ua.

7. Де планується використовувати відео — лише соціальні мережі чи також на якихось тематичних заходах? Може є додаткові канали?

Анімаційний відеоролик буде використовуватись у соцмережах та тематичних заходах – тренінгах, конференціях тощо, які стосуються теми розвитку громад.

8. Чи запланована реклама ролику? Якщо так, чи розраховувати промоцію відеоролика у цій ціновій пропозиції або ви плануєте це окремою закупівлею?

Не передбачається.

9. Також якщо промоція відеоролику запланована, яких ви показників плануєте досягнути рекламою? Чи є вже орієнтовні або конкретні KPI?

Не передбачається.

10. Яку головну думку/меседж має доносити відеоролик?

Ролик має презентувати та пояснити підхід 10 кроків мобілізації громад задля розширення можливостей та розповісти чому він важливий для розвитку громади. Відео має пояснити методологію із наголосом, що рішення, які приймаються в громаді, мають враховувати потреби та пріоритети всіх категорій населення, що проживають в громаді. А найкраще про свої потреби і пріоритети можуть сказати ті, кого це стосується, тому методологія грунтується на принципі «Не залишити нікого осторонь».

 11. Який орієнтовний бюджет на цю закупівлю?

Бюджет не визначено. Він буде сформований із реальних пропозицій учасників тендеру.

12. Чи цей ролик є окремим проектом, чи він планується в рамках якоїсь інформаційної кампанії? Як її частина?

Ролик створюється в межах проєкту «Просування прав людини та гендерної рівності за допомогою мобілізації громад задля розширення можливостей».

13. Чи це самостійний продукт, чи вже існує якийсь план інформаційної кампанії або розроблена комунікаційна стратегія в рамках якої він має бути створений, а отже і спиратися на цю стратегію?

Це самостійний продукт.

14. Чи вже існує затверджена стилістика анімованих відеороликів/брендбук?

Стилістики немає. Виконавець має творчу свободу створювати персонажів та стилістику.

15. Чи вже є якісь герої для анімованого відеоролика, які використовувалися раніше, в інших комунікаційних матеріалах?

Немає.

16. Чи плануєте ви в подальшому використовувати героїв відеоролику у інших видах комунікації/продукції? У постах в соцмережех (як окремі ілюстрації), на бордах/плакатах? 

Немає, але таке використання не виключене, якщо герої та стилістика будуть виграшними і промовистими.

Дивіться також

вересень 2020
Третього вересня 2020 р. Європейський суд з прав людини (ЄСПЛ) оприлюднив рішення у справі Ірини Левчук проти України. Як цей прецедент може змінити ситуацію з правами жінок, розповіли на пресконференції представниці провідних жіночих і правозахисних організацій та безпосередні учасниці судових процесів.
вересень 2020
Уперше українка виграла справу про домашнє насильство в Європейському суді з прав людини (ЄСПЛ). Ірина Левчук, мама чотирьох дітей, боролася за те, щоб виселити зі спільної квартири колишнього чоловіка-агресора та забезпечити право своїх дітей на дитинство без постійних конфліктів та погроз. Однак українські суди апеляційної і касаційної інстанції, стали на бік кривдника та вирішили, що його право на житло важливіше за право дітей на нормальне існування. Тому право на повагу до сімейного життя родини довелося шукати у Страсбурзі та звернутися до ЄСПЛ.
вересень 2020
2 вересня 2020 року, Київ – Український Жіночий Фонд та громадські організації «Ла Страда - Україна», Асоціація «Жінки в медіа» представили результати першого ґрунтовного дослідження антиґендерних рухів України «Ґендер чи антиґендер. Хто атакує демократію в Україні?».