лютий 2021

Український Жіночий Фонд оголошує тендер на виготовлення п’яти відеороликів, які відображатимуть історії успіху проєкту «Просування прав людини та ґендерної рівності за допомогою мобілізації громад задля розширення можливостей»

Український Жіночий Фонд (УЖФ) оголошує тендер на виготовлення п’яти відеороликів, які відображатимуть історії успіху проєкту «Просування прав людини та ґендерної рівності за допомогою мобілізації громад задля розширення можливостей». Проєкт виконує Український Жіночий Фонд спільно зі структурою ООН Жінки в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру в східних регіонах України.

Завдання:

Виготовити п’ять відеороликів, які покажуть результати впровадження проєкту в трьох областях. Очікується, що буде створено відеоролики за кількома напрямками із Луганської, Донецької та Запорізької областей.

 Логлайн: Історія успіху має показувати зміни, яких вдалося досягти завдяки локальним ініціативам в межах грантового компоненту проєкту «Просування прав людини та ґендерної рівності за допомогою мобілізації громад задля розширення можливостей». 

 Термін подання тендерних пропозицій: 15.02.2021 до 18:00.

 Технічне завдання – в Додатку 1.

 Вимоги до надавача послуг – учасника тендеру

До участі у тендері запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: надавачі послуг, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи для надання послуг; мають можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом в 2-х екземплярах (договір надання послуг, рахунок-фактура, акт виконаних робіт).

Учасники тендеру надають організаторам наступні документи:

  1. Заповнену форму тендерної пропозиції, яка містить інформацію щодо досвіду Виконавця та приблизний розрахунок вартості послуг (Додаток 2);
  2. Концепцію для одного відеоролика та робочий план із виготовлення 1 відеоролика (Додаток 3) з урахуванням технічного завдання (Додаток 1).
  3. Документи, що підтверджують державну реєстрацію ФОП та номер і назву КВЕДу/ів, за якими надаватимуться послуги.

 Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

Пропозиції будуть оцінені на основі якості послуг (40% ваги), кваліфікації команди (30% ваги) та вартості (30% ваги).

Якість пропозиції буде оцінюватися виходячи з наступного:

  • попередній досвід подібних завдань, принаймні один подібний проєкт;
  • здатність генерувати та впроваджувати креативні ідеї, підтверджена відповідним портфоліо;
  • можливість виконання роботи у визначені часові терміни з дотриманням дедлайнів;
  • розуміння проблем ґендерної рівності.

 

Тендерні процедури

Запитання щодо тендеру можна надсилати за електронною адресою tender@uwf.org.ua до 10.02.2021 року. Відповіді на запитання будуть виставлені на наступний робочий день 11.02.2021 за посиланням https://www.uwf.org.ua/news/12055

До участі у відборі допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення. Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF, а частина із портфоліо – в документі із активними посиланнями) надіслані учасником організатору тендеру до 18:00 15.02.2021 року на електронну адресу tender@uwf.org.ua з темою листа «Тендер_виготовлення 5 відеороликів».

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їхнього подання, а саме після 18:00 15 лютого 2021 року, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможців відбуватиметься у два етапи: організатор попередньо визначить потенційних переможців після фінансової та технічної оцінки запропонованих тендерних пропозицій згідно з істотними критеріями (умов) відбору, які зазначені у даному тендерному оголошенні, але остаточне рішення щодо відбору постачальника послуг прийме після персональної зустрічі з кожним потенційним переможцем, але не пізніше 19.02.2021 року.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше, ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Додаткові погодження

Учасник тендеру бере до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник тендеру, надсилаючи документи для участі у загальній процедурі за цим тендерним оголошенням, підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 ЗАВАНТАЖИТИ ДОДАТКИ

 

ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ

1. Чи можливо отримати приклад оформлення 1,2,3 додатків? Чи це оформлюється тільки 2 та 3

У Додатку 1 міститься технічне завдання. Його потрібно переглянути, щоб визначитися чи підрядник може виконати необхідні умови.

Додаток 2 та 3 необхідно заповнити. Приклади оформлення не надаються, окрім того ми не маємо специфічних вимог щодо заповнення даних.

 

2. Оформлення на фірмовому бланку?

Оформляти на фірмовому бланку не потрібно.

 

3. Розрахунок має бути виключно такий як ваш додаток, чи можливий свій формат включати?

Розрахунок можливий у форматі замовника.

 

4. Чи ви є платником ПДВ?

Ми не платники ПДВ


5. Чи є вже визначені міста для зйомки? Цікавить перелік міст чи населених пунктів зазначених областей. Нам це потрібно для прорахунку трансферу та проживання. У разі, якщо міста зйомок ще не визначені, наскільки можливо після визначення маршруту зйомок зробити додатковий прорахунок/коригування, аби цінова пропозиція була максимально прорахованою?

Для прорахунку можна використовувати такі міста: Краматорськ, Волноваха, Сєвєродонецьк, Сватове, Станиця Луганська, Мелітополь.


6. Ми бачимо декілька варіантів сценарію для відео. Чи є у вас бачення/приклади, які ви вважаєте найбільш доречними для висвітлення реалізації проєкту, крім того прикладу, що ви надали у тендерному замовленні?

Бачення/приклади висвітлення будуть обговорюватися безпосередньо із обраним підрядником. На етапі визначення переможців просимо підрядників викласти свою концепцію аби побачити, на скільки Виконавець готовий «зануритися» в тему і розуміє завдання.

 

7. Потрібно подавати декілька варіантів сценарію в тендерній пропозиції? Чи буде у нас можливість під час особистої співбесіди, більш детально розкрити нашу ідею, або презентувати її альтернативу?

Так, така можливість передбачається.


8. У разі, якщо ви маєте орієнтовний перелік героїнь, чи могли б ви надіслати прізвище та ім'я однієї з них? Аби ми могли більш ретельно підготувати концепт сценарію, виходячи з історії героїні?

На етапі відбору Виконавців ми не надаємо жодних контактів.

 

9. Чи мають всі 5-ть відео бути поєднані між собою? (візуально/ідеєю/побудовою сценарію/прийомами зйомки/ тощо). Надалі їх планується висвітлювати як єдиний концепт чи як 5-ть незалежних відео?

П’ять відео мають бути поєднані між собою візуальним оформленням, ідеєю. Сприйматися як один цикл. Щодо прийомів зйомки, побудови сценарію – це залежить від історії. Мають бути застосовуватись ті прийоми, які будуть найбільш виграшні для неї.


10. Чи є брендбук та/або побажання стосовно стилістики оформлення (заставка, шрифти, кольори)?

Особливих вимог щодо оформлення немає. Однак існують чіткі вимоги щодо брендування. Передбачається використання логотипів та дисклеймеру. Усі матеріали отримає обраний Виконавець.

 

11. Цільова аудиторія відео вказана дуже широко. У вас є можливість її більш деталізувати. Наприклад: відсоток жінок/чоловіків, вік, соціальний статус, вподобання та інші критерії?

Такої можливості немає.

 

12. Наскільки детально показувати прорахунок вартості проєкту в нашій пропозиції? Чи можливо додавати пункти в Додаток 2 та оформити його в Microsoft Excel? Наприклад: ми хочемо додати пункти про трансфер, проживання, переклад на англійську та інші пункти. Чи на цьому етапі достатньо показати нашу цінову пропозицію в цілому, а деталі будуть прописані потім в додатках та договорі?

Просимо показати вартість проєкту деталізовано.

 

13. Чи плануєте ви використовувати для просування готового відео соцмережу Instagram? Якщо так, чи потрібні вам скорочені версії 5-ти відео, тривалістю до 1 хв.?

Використання Instagram для просування готового відео не плануємо.

 

14. У нас є можливість зробити зйомку цього проєкту на професійні кінокамери. Наскільки доцільно їх враховувати в проєкті? Наприклад, цікавить розмір кадра та бітрейт готового відео. Чи достатньо для ваших вимог використовувати менш професійну техніку з розміром готового відео 1920х1080 px?

Виконавець сам обирає технічні засоби зйомки відповідно до технічного завдання та каналів розповсюдження відео. Зауважимо, що окрім соцмереж відео історій показуватимемо на широких екранах, як частина тренінгових матеріалів щодо використання методології мобілізації громад.


15. Хто ці жінки, про яких робляться ролики і чим вони займаються (в двух словах). 

Історії про жінок можна знайти тут


16. Які напрямки діяльності планується висвітлити (люди з інвалідністю/насильство...)?

Планується виготовлення п’яти історій успіху. Кожне із відео міститиме розповідь про грантерок проєкту, що реалізували певні ініціативи в громадах. Такі ініціативи можна об’єднати у кількох напрямках, один із них – жіноче лідерство.

 

17. Де саме (в яких містах чи селищах) вони проживають?

Вся необхідна інформація, в тому числі контакти героїнь, буде надана обраному Виконавцю.

 

18. Добрий день, підскажіть будь-ласка, нам для того, щоб порахувати найоптимальніший кошторис аби податися на тендер - дуже необхідно розуміти логістику переміщень знімальноі групи по містам, в яких проживають спікери. оскільки територія Запорізької , Луганської та Донецької областей в залежності від організаційно-логістичної роботи дає розуміння транспортних , добових, витрат на проживання, а також витрати на локації та їх забезпечення.

Дуже сподіваємося на розгорнуту відповість.

Для прорахунку можна використовувати такі міста: Краматорськ, Волноваха, Сєвєродонецьк, Сватове, Станиця Луганська, Мелітополь.


19. Скільки героїнь передбачається для участі у відео? Чи будуть героїні брати участь у декількох роликах, чи для кожного будуть окремі? Скільки героїнь має бути задіяно в одному ролику?

В одному ролику передбачається використання розповідей не менше чотирьох героїнь. Подібні історії створювались в попередній фазі проєкту. Переглянути можна тут


20. Чи мають героїні роликів досвід у знімальному процесі?

Не виключено.


21. Скільки населених пунктів у вказаних областях передбачається для зйомок? Це важливо розуміти для розрахунку кількості днів відрядження.

Для прорахунку можна використовувати такі міста: Краматорськ, Волноваха, Сєвєродонецьк, Сватове, Станиця Луганська, Мелітополь.


22. Чи є домовленості з представниками влади у Замовника, чи агенція має шукати та домовлятися з ними самостійно?

В разі використання у ролику розповіді представників влади, ми надамо допомогу щодо організації зустрічі та зйомки.

 

23. У технічному завданні вказаний загальний бюджет 200 тис. грн. Це бюджет на один ролик чи на всі 5?

Бюджет вказано на всі п’ять роликів.

Дивіться також

березень 2021
Сексуальна орієнтація, безпека, грантожери, чоловіконенависниці: що змішує людей сумніватись у Марші жінок* і чому варто приєднуватись, а не вагатися. Відповідаємо на закиди аргументовано, виважено і правдиво.
березень 2021
Основні обов’язки: прийом та скеровування вхідних і вихідних дзвінків; обробка вхідної та вихідної кореспонденції; забезпечення кур’єрської доставки документів та поштових відправлень; забезпечення щоденної роботи офісу і організація матеріально-технічного забезпечення (технічне обслуговування і ремонт оргтехніки, контакти з експлуатаційними службами, облік і замовлення канцтоварів тощо) та ін.
березень 2021
Виклики, рішення, несподіванки антикризових проєктів. Що далі: від реакції до системних змін.