Бізнес-навчання від УЖФ допомогли власниці магазину штор із Донецької області налагодити онлайн-продажі

Лариса Поліщук, випускниця тренінгової та менторської програм проєкту «Економічні можливості для жінок Східної України»

м. Добропілля, Донецька область

 

Назва: Магазин-салон штор «Уют»

Товар: Роздрібна торгівля текстильними виробами, освітлювальні прилади, підбір жалюзі із устаткуванням, пошив виробів із текстилю на індивідуальне замовлення

 

Завдяки проєкту Українського Жіночого Фонду Ларисі вдалося вивести свій вже існуючий бізнес на новий рівень — запустити онлайн-продажі та активно просувати продукцію у соціальних мережах.

 

На момент участі у проєкті Українського Жіночого Фонду Лариса вже мала власний бізнес. Бажання прикрасити свою оселю, зробити її комфортною та затишною, а також цілковита відсутність подібної продукції у місті, підштовхнули жінку багато років тому започаткувати власну справу. І сьогодні її бізнес побудований на ідеї створення домашнього затишку та комфорту. Останні роки Лариса замислювалась над новими бізнес-форматами, гнучкими до швидких змін на фоні соціально-політичних потрясінь в країні. Вона роздумувала над тим, як ефективно вести справу в онлайн-форматі та за допомогою просування у соціальних мережах зробити більш прибутковою. Коли Центр підтримки жіночого бізнесу у м. Краматорськ оголосив набір учасниць на тренінгову програму із розвитку бізнес-навичок, її увагу привернув окремий пункт — просування бізнесу із застосуванням онлайн-інструментів. Стало зрозуміло — прийшов час діяти та здійснити задумане.

 

Очікування виправдали себе. Завдяки тренінгам із розвитку бізнес-навичок Лариса успішно опанувала різні стратегії просування бізнесу через соціальні мережі. Результат — збільшення продажів та доходу, а також привертання уваги до своєї продукції через бізнес-сторінки у Фейсбуці та Інстаграмі. Не менш цінними для випускниці стали знання з написання бізнес-плану та менторська підтримка. Завдяки індивідуальним консультаціям Лариса завершила бізнес-план, а також розпочала пошуки додаткового фінансування для подальшого розвитку свого бізнесу.

 

«Лариса прийшла до нас з чіткою метою — навчитися просувати свій бізнес через соціальні мережі. І їй це вдалося. До того ж, вона подала свою бізнес-ідею на грантовий конкурс ПРООН і успішно пройшла два тури», — розповідає координаторка програми Тетяна Лугова.

 

Незважаючи на те, що Лариса вже мала підприємницький досвід, участь у проєкті Українського Жіночого Фонду відкрила для неї нові можливості, а підхід до власної справи став більш осмисленими та професійним. «Я навчилась складати бізнес-плани та вести необхідні розрахунки. У мене з'явилась впевненість у власних силах та стрімке прагнення розширювати свій бізнес», — запевняє учасниця.

 

Сьогодні її магазин-салон пропонує широкий асортимент товарів для дому: штори, гардини, кухонний текстиль, пледи, постільна білизна, рушники тощо — словом, все те, що привносить в оселю затишок та комфорт. Пошив текстильних виробів здійснюється у власній майстерні. Покупці мають можливість консультуватися з майстринями, висловлювати побажання та в цілому долучитися до процесу виготовлення виробу. Лариса співпрацює напряму з фабриками-виробниками гардин, штор, жалюзі, ковдр та подушок в Туреччині та Україні. Її товар для дому виокремлюють поміж інших висока якість та оригінальний дизайн.

 

Карантинні обмеження, спричинені пандемією вірусу COVID-19, вплинули на хід справ Лариси, як і інших підприємців. Проте випускниця вбачає в цій ситуації скоріше поштовх до змін, ніж невдачу. «Карантин дав мені можливість передивитися моє бачення введення бізнесу та прискорив впровадження інших форматів — зокрема перехід в онлайн-продажі, до яких я так прагнула. Знання, отриманні на тренінгах із розвитку бізнес-навичок стали знахідкою у цій ситуації, де ми вчилися також долати перешкоди та шукати альтернативні бізнес-рішення», пояснює учасниця.

 

Участь у тренінговій програмі дала можливість розширити контакти та підтримувати спілкування з іншими учасницями проєкту. Завдяки новим знайомствам Лариса отримала пропозиції співпраці — пошив скатертин та серветок для кав'ярень та ресторанів, а також оздоблення інтер'єру для закладів харчування.

 

Лариса не планує зупинятися на досягнутому. У найближчих її планах — розширення асортименту не лише текстильних виробів для дому, а й розробка нової лінії товарів. Вона планує купити вишивальну машину, а також запустити виробництво спортивного одягу. Всі її ідеї та плани спрямовані на те, щоб у кожній домівці була атмосфера тепла та зручності: «Ми покликані створювати затишок, гарний настрій та комфорт у кожному домі — для проживання, навчання чи то роботи», — підсумовує випускниця програми.

 

Магазин «Уют» https://www.instagram.com/uiut_dobropillya/

 

Інстаграм-сторінка: https://www.instagram.com/uiut_dobropillya/?r=nametag